Sale’l ’Tren de la llibertá’ de Xixón coles mires de frenar la reforma de la llei del albuertu

31 de xineru de 2014 DE 2014 • Glayiu

Afatiaes con petos moraos, cantando ‘El Chacachá del tren’ y tres una pancarta col lema ‘porque yo decido’, partía güei pela mañana con destín a Madrid el ’tren de la llibertá’,col enfotu de ser la primera gran protesta ciudadana en contra de la llei del albuertu.

El tren quedóse pequenu ante la demanda xenerada. Les places escosar en poco tiempu ya inclusive se creó una llista d’espera. Por ello, fletáronse 16 autobuses dende dellos puntos d’Asturies pa viaxar a Madrid, que van salir de madrugada pa llegar a tiempu a la protesta. El convói va parar en Valladolid, onde se van sumar más grupos de muyeres y va retomar el so viaxe mañana pa llegar a Madrid, onde los participantes van protagonizar una marcha dende la estación de Atocha hasta les puertes del Congresu de los Diputaos.

Esta iniciativa impulsada poles asociaciones de muyeres de Xixón a la que se sumaron entidaes de too l’Estáu, nació col enfotu de ser la primera gran protesta ciudadana en contra de los cambeos qu’impulsa’l ministru Alberto Ruiz Gallardón.