Respaldu unánime a los intosicaos por mercuriu

20 de payares de 2013 DE 2013 • Glayiu

Cientos de persones y cerca de 50 organizaciones de índole política, sindical, vecinal y social concentráronse na tarde del llunes frente a la fábrica de AZSA, p’amosar el so sofitu y respaldu a los 5 trabayaores intoxicáivos por mercuriu que s’atopen en fuelga de fame dende’l día 8 de payares.

Los trabayadores esixeron la reconocencia del accidente per parte d’AZASA-GLENCORE y la mutua FREMAP, l’entamu urxente de los tratamientos mélicos necesarios pa la recuperanza de la so salú y la regularización darréu de la so situación llaboral y alministrativa pa la reconocencia de los sos derechos al recargu prestaciones, indemnizaciones ya incapacidaes llaborales derivaes del accidente.

Pa terminar, los y les manifestantes empobináronse hasta la entrada la empresa AZSA-GLENCORE, con glayíos y conseñes como “intosicaos solución”, “obreru intosicáu, patrón colgáu” o “asesinos del mercuriu”.

Y llamaron a participar en dos nueves convocatories, una’l xueves 21 de Payares a -yos 12:00h. énte -yos oficines de FREMAP n’Uviéu (Cai San Llázaro 2) y l’otra el vienres 22 de Payares a -yos 19:00 h. na Plaza’l Parche d’Avilés.

DOCUMENTOS