Recibimientu ente pitos y abucheos a los Premios Príncipe d’Asturies

27 de ochobre de 2012 DE 2012 • Glayiu

Cientos de persones concentráronse na plaza La Escandalera, nes prosimidaes del Teatru Campoamor d’Uviéu, pa protestar pola cellebración de la ceremonia d’entrega de los Premios Príncipe, y pa recibir ente xiblíos, abucheos y bocinazos a caún de los premiaos. El momentu cimeru foi cuando apaecieron los representantes de la Casa Real, recibíos con glayíos de "los borbones a los tiburones" y "manos enriba, esto ye un atracu".

Los Premios Príncipe son una demostración ostentosa de la élite social que defiende’l so estatus de privilexaos a cuenta de los retayos y l’esplotación de millones de persones.

Esta protesta empezó na tarde del xueves cuando cerca d’un centenar de persones salieróo nun pasucais dende la cai Gascona y fueron interceptáos ya identificaos na plaza La Escandalera poles fuerces de seguridá, y ye que la capital asturiana lleva dende el xueves tomada por un fuerte dispositivu policial.

Otra visión de la xornada de güei nesti videu No Comment produciu por elPisu Records pa Diagonal Asturies.

Pa finar les protéstes contra l’esbardie y l’espilfarru de la entrega de los Premios Principe güei sábadu hai convocada una concentración a les 6 de la tarde pa arrodiar el gobiernín, como amuesa de solidaridá col movimientu Arrodia’l Congresu de Madrí.

DOCUMENTOS