Mañana Atenas, ciudá antifacista [Solidaridá internacional] 

18 de xineru de 2013 DE 2013 • Glayiu

Mañana sábadu 19 de xineru un masivu y xunitariu llamamientu antifacista y antirracista va anubrir les cais d’Atenes. Académicos, artistes, activistes y escritores, supervivientes del Holocaustu, comunidaes d’inmigrantes, sindicatos y asociaciones d’estudiantes, iniciatives de solidaridá y comités antifascistes, asamblees y comunidad gay, aficiones deportives, organizaciones d’esquierda y comités locales de KERFA xunen les sos fuerces pa una gran manifestación.

Dende Grecia faen un llamamientu a la solidaridá internacional, llamando a la participación na manifestación del 19 de xineru n’Atenes y realizando acciones antifascistes por tol mundu, ante les embaxaes griegues.

http://athensantifa19jan.wordpress.com/

Declaración inicial pal 19 de xineru – Atenas, ciudá antifacista (Αστούριας αρχική δήλωση)

El 19 de xineru de 2013, dende cada ciudá y barriu del país, dende cualquier llugar de trabayu, d’enseñanza, de cultura, trabayadores y moces como una folada vamos anubrir les cais d’Atenas. Vamos Ocupar la ciudá con música, cantares y discursos, pa glayar que los nazis nun son bienveníos, que les polítiques racistes del gobiernu de coalición basaes en campos de concentración, FRONTEX y negación de la ciudadanía a los fíos de los inmigrantes —nos enfurecen tantu como les bárbares midíes qu’unvien a cientos de miles de persones al desempléu.

Nun podemos tolerar una situación na que los ricos y el gobiernu semen la probeza y la privación, provoquen suicidios, obliguen a les persones ensin techu a faer cola pa comer, al empar que culpen a los inmigrantes de la crisis y convertir nos chivos espiatorios, igual que Hitler fixo colos xudíos. Esta política acabó en Dachau y Auschwitz, en cámares de gas y crematorios cola resultancia de millones de muertos xudíos, xitanos, comunistes, homosexuales… Condució a la masacre de la Segunda Guerra Mundial, a les brutalidaes nazis nos países ocupaos, como Grecia, con ciudaes quemaes, vides perdíes nos bloqueos per parte de los asesinos de los Escuadrones de seguridá” en Kalavryta, Kokkinia, Chortiati, Kontomari, Viano, Distomo y otros llugares.

Nun podemos aceptar que la policía de Dendias —el ministru d’Orde Públicu— ataque fuelgues y manifestaciones con tonelaes de productos químicos y collabore colos escuadrones d’asaltu neonazis d’Amanecer Doráu, qu’entamen pogromos racistes nos barrios, apuñalen a inmigrantes, destrúin tiendes y allanan cases. Ye la mesma policía qu’encarcela a manifestantes, como fixo en Salónica, onde llegó a torturar a participantes na manifestación antifascista motorizada. Tamos indignaos pol vulgar ataque contra artistes, como nel casu del teatru “Chitirion”, y la censura impuesta por Dendias a los periodistes al traviés de despidos y la criminalización de les revelaciones periodístiques.

Nun podemos cerrar los güeyos ante los miles d’inmigrantes y refuxaos muertos, ente ellos muyeres y neños, cuando yeren escorríos polos guardias del FRONTEX. Esiximos detener la desgracia de los campos de concentración estilo nazi y les operaciones de barríu de la policía griega. Los inmigrantes precisen la llegalización y los refuxaos asilu, yá que son víctimes de les guerres imperialistes, les dictadures y les aniquiladoras midíes d’austeridá del FMI.

Samaras, aprovechando una decisión del Conseyu d’Estáu Helénicu que sofita los prexuicios racistes de Nueva Democracia y Amanecer Doráu, impulsó la nueva llei que niega la ciudadanía a los fíos d’inmigrantes nacíos nesti país. Miles de neños qu’estudien nes escueles van considerase illegales una vegada cumplan los 18 años y va pidíse-yos que vuelvan a la tierra de los sos padres, onde nunca antes tuvieron.

Por ello, mientres los últimos meses creció un movimientu antifascista ensin precedentes. El 24 d’agostu miles d’inmigrantes unviaron a Dendias el mensaxe de que nun tienen mieu de les razzias policiales llamaes “Xenios Zeus”. En tolos barrios enfrentar a los pogromos racistes. El 28 d’ochobre, el profesores, los estudiantes y los antifascistes amosaron quién controla les cais, unviando a los neonazis d’Amanecer Doráu de nuevu a les alcantarielles. “Nin nel parlamentu nin niundes, los nazis fora de los nuesos barrios”, glayaron miles de persones en toa Grecia.

Faemos un llamamientu a toles persones trabayador y nuevu, intelectuales y artistes, a les comunidaes d’inmigrantes, sindicatos, asociaciones estudiantiles, alumnos, conceyos, comités contra’l racismu y el fascismu, colectivos de resistencia y asamblees populares por que sofiten la manifestación nacional del 19 de xineru, n’Atenes. La ciudá que nel so día unvió un fuerte mensaxe contra la ocupación nazi y que güei unvia un mensaxe de resistencia a los memorandos y la troika, tamién unvia’l mensaxe de que los neonazis nun son bienveníos; ¡son asesinos racistes!

Faemos un llamamientu a la solidaridá internacional, na forma de participación na manifestación del 19 de xineru n’Atenes y realizando acciones antifascistes por tol mundu, ante les embaxaes griegues.