La voz de los paraos, los paraos tamos equí

3 de marzu de 2013 DE 2013 • Glayiu

Ayeri 2 de marzu presentóse n’Uviéu la Coordinadora Asturiana de Paraos (CAP). Esta iniciativa surde del entendimientu ente les asamblees de paraos que vienen funcionando nel Valle del Nalón (AdePaVan), en Pravia (Adepall) y los Paraos en Movimientu de Llanera. "Los paraos queremos tener voz y que haya entendimientu, buscamos la unidá pa trabayar pol desempléu, nun queremos ser una cifra."

Ayeri sábadu pola mañana presentose en rueda de prensa, en el CSOA La Madreña d’Uviéu, la Coordinadora Asturiana de Paraos (CAP), respaldada poles asamblees de paraos que vienen funcionando nel Valle del Nalón (AdePaVan), en Pravia (Adepall) y los paraos en movimientu de Llanera.

"Solo la movilización per enriba de sigles puede camudar esta situación, hai que combatir la desmovilización de los paraos, y plantegar espacios unitarios de confluencia", concretamente la CAP plantega una fecha cómo ye’l 1º de Mayu, por que la xente trabaye unitariamente pol desempléu, y que sían los paraos sobremanera los que se muevan, que nun se queden el la palabrería habitual. "Dimonos cuenta nel 23F de la confluencia que puede llegase a tener". Por eso la coordinadora de paraos va empecipiar una ronda de contactos pa plantegar un 1º de Mayu d’unidá y confrontación de los trabayadores activos y paraos.

[Videu Enkofrator]