Cuideiru desfueya la margarita

La Plataforma pola Democracia en Cuideiru fizo una ’margaritada’ pa denunciar públicamente si Ignacio González será puestu como alcalde o non

6 de marzu de 2013 DE 2013 • Glayiu

La Plataforma pola Democracia en Cuideiru fizo ayeri una ’margaritada’ pa esclariar si el nuevu edil nomáu a deu pol PSOE, Ignacio Fernández, será o non finalmente alcalde. L’actu de desfueye de la margarita delantre l’Ayuntamientu tuvo como consecuencia la denuncia de los participantes por parte del Consistoriu.

Vecines y vecinos pixuetos de la recientemente formada Plataforma pola Democracia en Cuideiru cellebraron ayeri llunes una "margaritada" pa denunciar públicamente la "crisis democrática y la crispación ciudadana que vive’l conceyu" depués de que la persona propuesta como nuevu alcalde nun toviera nin siquiera nes llistes del partíu que ganó les últimes elecciones municipales.
Como informáramos hai unes selmanes, Ignacio Fernández fue propuesto como nuevu alcalde pixuetu depués de la renuncia de Gabriel López. Pero el fechu de que’l so sucesor nun figurare nes llistes elleutorales del partíu ganador prendió los ánimos de parte de los vecinos de la villa pesquera, que formaron la Plataforma pola Democracia en Cuideiru. Constituyíos como tal, lleven entamaes varies iniciatives de protesta contra un fechu que si bien si tien un requexu llegal nel qu’amparase, "ye un atentáu directu contra la democracia y la convivencia ciudadana. A González nun lo escoyó naide".

JPEG - 125.2 KB

Asina que depués d’una concentración, una asamblea constituyente y un conceyu abiertu, los vecinos que participen de la Plataforma entamaron esti llunes una ’margaritada’ nel Ayuntamientu pa desfueyar la flor y decidir si Ignacio González "será o non será" el nuevu edil. Ellí aconceyaron una ventena de vecines y vecinos que repartieron flores a tolos presentes dientro les dependencies municipales.
N’acabando l’actu pacíficu, axentes de la Guardia Civil comunicáron-yos que taben denunciaos pol Ayuntamientu, "por ocupar illegalmente instalaciones públiques", polo que emitieron un comunicáu nel que desixen:

"1. Que se retiren inmediatamente las denuncias contra las personas que llevan años padeciendo una persecución frontal por parte de este Ayuntamiento sólo por defender sus derechos o hacer uso legítimo de su libertad de expresión. Nos referimos expresamente a los siguientes aquerellados y aquerelladas:

1. Santiago Bernardo Albuerne
2. Mónica García de la Concha
3. Mª Angeles Fernández López
4. Humberto Fernández Requejo
5. Emilia María Álvarez
6. Jesús Álvarez López
7. Iván Flórez María

2. Asimismo, exigimos a Ignacio Fernández, en concreto, que retire de inmediato la última denuncia que ha interpuesto contra el sargento de la Policía Municipal, Iván Flórez, y contra nuestro convecino Humberto Fernández. Además, le exigimos que entregue de inmediato su acta de concejal, un acta que ha sido concedida de manera ilegítima y cometiendo un fraude de ley sin precedentes en nuestro concejo.
3. Defendemos que en este municipio cualquier persona puede ejercer un cargo público con total tranquilidad y serenidad siempre que se respeten los derechos y las libertades de toda nuestra sociedad. Cuando un representante político recibe una crítica tiene que estar preparado para ello y tratar de lograr un acercamiento y no iniciar una cacería de brujas como la que aquí se está padeciendo.
4. Los convecinos y las convecinas de Cuideiru estamos hartos y hartas de padecer esta burla, este insulto a la democracia y que se nos trate como si no tuviésemos criterio ni conocimiento de causa. Lo tenemos, no tenemos miedo y seguiremos luchando y defendiendo la libertad de expresión, la transparencia y la democracia".

Esta escalada d’acción reivindicativa y denuncia municipal parez que va siguir caleciendo’l fuéu del descontentu vecinal, poro, como anuncien les vecines y vecinos que participen de la Plataforma pola Democracia, van "siguir hasta que Cuideiru tenga una vida municipal democrática dafechu".