Convocatoria pola llibertá d’Alfon

Mozu deteníu y entá presu pola fuelga xeneral del 14P

27 de avientu de 2012 DE 2012 • Glayiu

Alfonso Fernández, Alfon, ye mozu de Vallekas al que detuvieron na fuelga xeneral del 14P. Acusáu de tenencia d’un artefactu caseru lluéu d’un episodiu enforma estrañu, emprisionáronlu, ñegándo-y la llibertá condicional. Pal vienres 28 d’avientu hai una convocatoria internacional pa reclamar la llibertá d’Alfon. N’Asturies la Coordinadora Anticapitalista llama a conceyu na Plaza’l Parchís de Xixón, a les 20h, sofitada pola Plataforma contra la Represión y por las Libertades.

“Si Alfon tenía o no en su poder cualquier tipo de material pirotécnico u otro que fuera del agrado de las autoridades de turno, NO NOS IMPORTA… O mejor dicho, NOS IMPORTA UNA MIERDA. No admitiremos que se encarcele a ningún proletario por luchar contra el expolio al que nos someten, empujándonos a la miseria del paro, de la precariedad, de su sanidad si tienes pasta, de su justicia si puedes, de su educación si nos da la gana…” caltién la Coordinadora Anticapitalista d’Asturies. "Aquí en Asturies también fueron detenidas y/o imputadas varias huelguistas, después de haber sido apaleadas algunas de ellas, por haber osado levantar la voz contra la explotación y el chantaje patronal, contra la provocación de las esquiroles de turno, que se acuerdan de la “libertad” (exclusivamente de la suya, por supuesto) únicamente cuando ésta se contrapone a la de todas las demás."

Desde la Plataforma contra la Represión y por las Libertades tamién convoquen a tolos ciudadanos y ciudadanes "a participar na concentración pa desixir al gobiernu del PP, la inmediata puesta en llibertá del mozu madrilanu ALFONSO FERNANDEZ (ALFON)". "Alfonso ye la única persona que permanez en prisión, en réxime FIES, de severes restricciones nos sos derechos, de toles persones deteníes el pasáu 14 payares, que resultó con cientos de mancaos como consecuencia de les brutales cargues policiales", afirmen dende la Plataforma. "Los y les ciudadanes nun podemos permitir esti clima de represión al que tamos siendo sometíos, tan solo pol fechu de defender los nuestros más que xustos derechos y llibertaes."

La Corriente Sindical d’Izquierda d’Asturies espardió otru comunicáu nel que vindica que "resulta intolerable que se siga encarcelando a les presones que namás defenden los sos derechos, demientres los braeros criminales, culpables de la crisis-estafa que carecemos, siguen arriqueciéndose cola más absoluta impunidá. Nes pasaes fuelgues xenerales del 29 marzu y 14 payares, munches presones, resultaron tundíes, deteníes y encausaes por salir a la cai a defender los sos drechos; por pidir un trabayu, por querer salir del paru y de la probitú. Tán imputaes por defender el pan y los drechos de toes y toos. Agora, nun podemos dexales soles. Hai qu’algamar la so absolución y que se castigue a los braeros culpables de la cris, a quienes s’arriquecen a la nuesa costa y a quienes nos conderguen a la miseria".

Una bayura de personalidaes y organizaciones sociales y polítiques amuesaron la so solidaridá con Alfonso Fernández y reclamen la so puesta en llibertá. Situación enforma chocante si tenemos en cuenta que l’actual delegada del gobiernu en Madrí, Isabel Cifuentes, tien al so maría fugáu de la xusticia en busca y captura.