Actitú asturfóbica del conceyal de Deportes de Siero

17 de febreru de 2014 DE 2014 • Glayiu

La XDLA quier denunciar l’actitú asturfóbica de Maurio Mauricio Bogomak Medeiro, conseyal de Deportes, Seguridá Ciudadana y Rellaciones Institucionales del Conceyu de
Siero, qu’acaba de prohibir l’usu del asturianu na camiseta oficial de la XXV Media Maratón de Siero, prueba qu’entra dientro del Campeonatu d’Asturies.

Precisamente, son namás tres lletres que diferencien l’asturianu del castellanu de *Campeonatu d’Asturies* les que tanto cafíen al conceyal y que valieron pa qu’echara’l diseñu de la camiseta p’atrás.

La situación ye tovía más grave cuando d’esta persona y de la so Conceyalía depende la Política Llingüística d’esti Conceyu. La XDLA entiende que ye bien difícil que se produza dalgún avance nesi sentíu si la persona que tien les competencies pa visibilizar el nuestru idioma tien tantos prexuicios hacia l’usu del asturianu. Ye de reseñar que nel campu de los deportes, el Conceyu de Siero vien faciendo, al traviés del Patronatu de Deportes, un usu normal de la llingua al traviés de la rotulación billingüe de los equipamientos deportivos, midíes que tuvieren l’aceptación pola
xente de Siero.

Por too ello, la XDLA esixe una rectificación de Maurio Bogomak énte esta discriminación grave hacia los falantes d’asturianu y esti ataque al patrimoniu llingüísticu del país. Nun pue ser que los sos prexuicios personales supongan un pasu atrás en dalgo que la ciudadanía de Siero yá acepta como dalgo normal.